Subject: Tallinna mnt 71 maa-ala detailplaneeringu koostamise algatamisest
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "PPA IDA" <[email-masked]>, "MAA- JA RUUMIAMET" <[email-masked]>, "NARVA LINNAVALITSUSE LINNAMAJANDUSAMET" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristina Vantslova" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 23:12:45 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Kiri nr 4.2-17/4756 on lisatud.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]